در کارمندانتان انگیزه ایجاد کنید
او برای جمع کردن گروههای سنی مختلف مجموعههای مختلفی از آرایش کارمندان را شکل داد که عمدتا مبتنی بر جایگاه این گروههای سنی در زندگی شخصی و حرفهایشان هستند.او میگوید: «من متوجه شدم که این گروهها دارای انگیزههای متفاوتی هستند؛ اما در مجموع کارمندان نسل y از ما میخواهند روی حساب Linkedin آنها سرمایهگذاری کنیم.»آنها به دنبال لوازم دارای برند و برنامههای تفریحی که بودجه آن را شرکت تامین میکند، هستند.آنها اجتماعیتر هستند و بعد از کار به خانه نمیروند.افراد نسل x نیازی به کولهپشتی مارکدار ندارند؛ در عوض آنها به دنبال برنامههای بازنشستگی و مزایای سلامتی که برای آنها ارائه میکنیم، هستند.مجموعهها و بستههای تشویقی مختلف با علم جامعهشناختی سازمان دستخوش تغییر میشود.کریس میگوید: همینطور که خودمان را میسازیم و رشد میکنیم، وقتی پا به مرحله جدید میگذاریم، آرایش نیروی انسانی نیز تغییر میکند. این تغییرات را پیگیری میکنیم و روشهای جدیدی را برای تشویق کارمندان ارائه میکنیم.