اسرار معتبرترین برندهای جهان

منظور از بنچ‌مارکینگ یا الگوبردای آگاهانه، استفاده از شاخصی معین برای مقایسه میان عملکردها است. البته لازم است تا میان تقلید کورکورانه و الگو‌برداری آگاهانه تفکیک قائل شویم. چرا که الگو‌برداری آگاهانه در صورت پیاده‌سازی صحیح، منافع بسیاری دارد. لذا این شیوه الگو‌برداری، نوعی یادگیری موثر از تجارب خود و دیگران است و موجب ترویج ابتکارات می‌شود.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین (کارآفرینی و مدیریت)