انتقال ماهرانه پیام در فضای مجازی
مترجم: حامد فردوس آرا
info@ferdosara.ir
منبع: entrepreneur
کسبوکارهای کوچک پیوسته به دنبال جذب مشتریان احتمالی خود از طریق ایجاد سر و صدا هستند و از طرفی مصرفکنندگان دائما در حال چشمپوشی از تبلیغات تلویزیونی و عضو شدن در کانالها و شبکههایی هستند که فاقد تبلیغاتند. در فضای مجازی نیز افراد مرورگرهای خود را به افزونههای مسدودکننده تبلیغات مجهز کردهاند و از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند که حداقل تبلیغات را داشته باشند. برای جلوگیری از این اتفاقات و نادیده گرفته شدن تبلیغات، بازاریابان فضای دیجیتال باید پیام خود را بهصورت ماهرانهای به جامعه هدف خود براساس نیازهایشان نمایش دهند. هنگامی که کسبوکارهای کوچک به ارتباط با مشتریان خود از طریق فراهم کردن اطلاعات به جای آگهیهای فروش میپردازند؛ آنها به این اطلاعات گوش فرا میدهند. در این صورت پیام برند دیگر مزاحمت نداشته و اطلاعات با ارزش را به مخاطبان خود ارائه میدهد. برای این تکنیک ماهرانه نامی انتخاب شده به نام بازاریابی محتوا. بازاریابی محتوا به این معنا است که بهطور پیوسته به خلق و توزیع اطلاعات ارزشمند و مرتبط با مخاطب هدف پرداخته که در نهایت تصمیمگیری را برای خرید این افراد ساده خواهد کرد. در ادامه ۵ دلیلی که کسبوکارهای کوچک به بازاریابی محتوا نیاز دارند را بیان خواهیم کرد:
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران