راهنمای مدیریت کمپین‏های تبلیغاتی

مترجم: فریبا ولیزاده


منبع: Salesforce

بسیاری از پلت‌فرم‏های عصر حاضر نظیر فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام وابستگی بسیاری به تبلیغات دارند. از این‌رو، مدیریت کمپین‏های تبلیغاتی دیجیتال به‌طور روزافزونی پیچیده‏تر و زمانبر شده است. فعالان این حوزه، اکنون نه‌تنها باید نسبت به انتخاب استراتژی اجتماعی جامع خود حساس باشند بلکه باید بر نحوه بهینه‌سازی کمپین‏های تبلیغاتی و قدرت انتشار آنها در پلت‌فرم مورد‏نظر دقت داشته باشند. در کنار تنوع پلت‌فرم‏های مذکور و پیچیدگی پیام‏های تبلیغاتی مورد استفاده در آنها، روش‏هایی برای هدف قرار دادن مخاطبان و ارزیابی تاثیر کمپین‏ها ارائه می‌شود. این پیشرفت‌ها نیاز به زمان‏بندی هرچه دقیق‏تر را برای آن دسته از تبلیغات‌کنندگانی که در پی ایجاد کمپین‏های سفارشی‏سازی شده و هدفمندتر هستند، الزام‏آور می‌کند.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران