راهنمای مدیریت کمپینهای تبلیغاتی
مترجم: فریبا ولیزاده
منبع: Salesforce
بسیاری از پلتفرمهای عصر حاضر نظیر فیسبوک، توییتر و اینستاگرام وابستگی بسیاری به تبلیغات دارند. از اینرو، مدیریت کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال بهطور روزافزونی پیچیدهتر و زمانبر شده است. فعالان این حوزه، اکنون نهتنها باید نسبت به انتخاب استراتژی اجتماعی جامع خود حساس باشند بلکه باید بر نحوه بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی و قدرت انتشار آنها در پلتفرم موردنظر دقت داشته باشند. در کنار تنوع پلتفرمهای مذکور و پیچیدگی پیامهای تبلیغاتی مورد استفاده در آنها، روشهایی برای هدف قرار دادن مخاطبان و ارزیابی تاثیر کمپینها ارائه میشود. این پیشرفتها نیاز به زمانبندی هرچه دقیقتر را برای آن دسته از تبلیغاتکنندگانی که در پی ایجاد کمپینهای سفارشیسازی شده و هدفمندتر هستند، الزامآور میکند.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران