باشگاه مشتریان واقعا فروش را افزایش میدهد؟
گفتوگو: دکتر محیا کربلایی
تحلیلگر اقتصادی و کسبوکار
«آیا عضو حداقل یک باشگاه مشتریان از یک محصول، شرکت یا مغازه هستید؟»
اگر در جیبتان کارت مسافران کثیرالسفر دارید، اگر شماره و اطلاعاتتان را در یکی از بوتیکها یا مغازهها ثبت کردهاید تا فروشهای ویژهشان را به شما اطلاع دهند، اگر پیتزافروشی نزدیکتان پس از خرید ۱۰ پیتزا، یکی را برایتان مجانی میفرستد، اگر برای خرید سرویس اینترنت جدید برای مدتی معلوم، مودم بیسیم یا ترافیک اضافه جایزه میگیرید و بسیاری از مثالهای دیگر، جواب سوال اول ما مثبت است.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران