چگونه از حسدورزی نسبت به موفقیت رقبایم دست بردارم؟

نویسنده: Domingo karsten

مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد

تنها مشاهده رشد رقبای‌تان شما را بهتر نخواهد کرد؛ اما شاید درک علت رشد آنها بتواند استراتژی مناسبی برای کسب و کارتان باشد. حدود ۶ ماه پیش، شرکت من Saleduck دو نقطه عطف را پشت سر گذراند: ما به دفتر جدیدی نقل مکان کردیم و در کشورهای جدیدی کارمان را شروع کردیم. همه خوشحال و در مورد شتاب حرکت شرکت هیجان‌زده بودند. اما این شادی تنها چند روز طول کشید؛ چرا که یکی از رقبای ما مرحله بزرگ‌تری را نسبت به ما پشت سر گذاشت.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران