چطور میتوان از مرگ زودهنگام کسبوکارها جلوگیری کرد
مترجم: مریم رضایی
منبع: HBR
شرکتها هر چه بیشتر در دنیای پیچیده فعالیت میکنند، فضاهای کسبوکار متنوعتر و دینامیکتر شدهاند و بیش از هر زمان دیگری به هم مرتبط و غیرقابل پیشبینی هستند. با این حال، بسیاری از شرکتها نسبت به استراتژی هنوز رویکردهای کلاسیک را که برای دوران ثبات طراحی شده، دنبال میکنند و بر تحلیل و برنامهریزی متمرکز بر به حداکثررسانی عملکرد کوتاهمدت به جای ایستادگی نتیجهبخش در بلندمدت متمرکزند. این گونه کسبوکارها چگونه روزگار میگذرانند؟
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران