چطور می‏توان از مرگ زودهنگام کسب‏وکارها جلوگیری کرد

مترجم: مریم رضایی

منبع: HBR

شرکت‌ها هر چه بیشتر در دنیای پیچیده فعالیت می‏کنند، فضاهای کسب‏وکار متنوع‏تر و دینامیک‏تر شده‏اند و بیش از هر زمان دیگری به هم مرتبط و غیرقابل پیش‏بینی هستند. با این حال، بسیاری از شرکت‌ها نسبت به استراتژی هنوز رویکردهای کلاسیک را که برای دوران ثبات طراحی شده، دنبال می‏کنند و بر تحلیل و برنامه‏ریزی متمرکز بر به حداکثررسانی عملکرد کوتاه‌مدت به جای ایستادگی نتیجه‏بخش در بلندمدت متمرکزند. این گونه کسب‏وکارها چگونه روزگار می‏گذرانند؟

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران