تسهیلاتی که نمایشگاه پارما برای آمادهسازی شرکتها مهیا میکند، چیست؟
نمایشگاهها از نظر خانم مارچِلا پِدرونی (Marcella Pedroni)، دبیرکل نمایشگاههای پارمای ایتالیا، ابزاری هستند برای اتصال فعالان اقتصادی در کشورهای مختلف. شرکت نمایشگاهی پارما، برای کمک به شرکتها برای بهرهگیری از حضور و شرکت در نمایشگاهها، به شکل سازماندهی شدهای برنامهریزی میکند. اقدامات این نمایشگاه به دو روش انجام میشود که خانم پِدرونی آن را چنین معرفی میکند: «ما به صورت مشخص و متمرکز برای مناطق جغرافیایی مختلف، اقدام به برگزاری سمینارهای آموزشی میکنیم. تمرکز خاصی بر آمادهسازی شرکتهای فعال در کشورهای در حال توسعه داریم.هر بازار نوینی، فرصتی چشمگیر با خود به همراه دارد، اما شرط لازم و اساسی برای بهرهگیری از آن، شناخت بازار است. شناخت، فرصتهای آن، سختیها، پیچیدگیها و مشکلات احتمالی.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران