تحول در شکل و تعریف پول در سال ۲۰۱۶

مترجم: الهام شیخان

نویسنده: Ben Rossi

در سال ۲۰۱۶ انجام مبادلات به لحاظ ارائه خدمات مالی گرفتار توفانی خواهد شد و با فروکش کردن آن، چشم‌اندازی فراتر از پروسه‌ها و معیارهای شناخته شده را نمایان خواهد ساخت و قطعا صنعت بانکداری قدیمی در مرکز این توفان قرار خواهد داشت.به سختی می‌توان فهمید که در سال ۲۰۱۶ کدام یک از صنایع بیشتر می‌تواند خود را با الگوهای جدید مالی و اعتباری شرکت‌های قرن ۲۱ تطبیق دهد، اما روشن است این صنایع برای رسیدن به تحولات مذکور، باید بیشتر خدمات محوری را مبنای کار خود قرار دهند، اکوسیستمی تجربه‌محور (مبنی بر تجربه کاربری) به‌وجود آورند و به دنبال راه‌حل‌های نتیجه‌محور باشند. صنایع زیادی هستند که در مسیر حرکت به سوی این هدف هستند و روشن است اولویت اصلی آنها در سال جدید، تحول در بخش خدمات مالی خواهد بود.در اینجا به چهار نکته جامع در مورد اثر متقابل و سرعت تحولات بخش خدمات مالی در قرن ۲۱ اشاره می‌کنیم.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران