آیا می‎خواهید بدانید مهم‏ترین عامل برای نگه‎داشتن کارمندان چیست؟


نویسنده: Susan M. Heathfield


منبع: HBR

برای نگه‌‏داشتن یک کارمند، کیفیت و چگونگی نظارت و کنترلی که روی او انجام می‎شود بسیار مهم و حیاتی است. اغلب اوقات کارمندان سازمان را ترک نمی‌‏کنند بلکه مدیر یا سرپرست‌شان را رها می‌کنند و می‎روند. اینکه یک مدیر فردی محبوب یا انسان خوبی باشد، کافی نیست. به‌طور حتم داشتن یک مدیر مهربان و دوست داشتنی به‌منزله یک نقطه قوت برای سازمان شما از دید کارمندان است و به‌همین منوال یک مدیر ظالم، تندخو و زیادی کنترل‌کننده می‌‏تواند نقطه ضعفی برای شما محسوب شود. پیشنهاد دستمزد و مزایای کمتر از آنچه میانگین حوزه کاری شما است نیز نقطه منفی دیگری برای سازمان‌تان خواهد بود. اما یک مدیر یا سرپرست که در نگه داشتن یک کارمند خبره است، به خوبی می‌‏داند که عامل کلیدی در نگه داشتن و حفظ کارمندان، در واقع کیفیت و چگونگی نظارت بر آنان است. مدیران تاثیرگذار، فرآیندی برای نگه داشتن و حفظ کارمندان ایجاد می‏‌کنند.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران