آیا میخواهید بدانید مهمترین عامل برای نگهداشتن کارمندان چیست؟
نویسنده: Susan M. Heathfield
منبع: HBR
برای نگهداشتن یک کارمند، کیفیت و چگونگی نظارت و کنترلی که روی او انجام میشود بسیار مهم و حیاتی است. اغلب اوقات کارمندان سازمان را ترک نمیکنند بلکه مدیر یا سرپرستشان را رها میکنند و میروند. اینکه یک مدیر فردی محبوب یا انسان خوبی باشد، کافی نیست. بهطور حتم داشتن یک مدیر مهربان و دوست داشتنی بهمنزله یک نقطه قوت برای سازمان شما از دید کارمندان است و بههمین منوال یک مدیر ظالم، تندخو و زیادی کنترلکننده میتواند نقطه ضعفی برای شما محسوب شود. پیشنهاد دستمزد و مزایای کمتر از آنچه میانگین حوزه کاری شما است نیز نقطه منفی دیگری برای سازمانتان خواهد بود. اما یک مدیر یا سرپرست که در نگه داشتن یک کارمند خبره است، به خوبی میداند که عامل کلیدی در نگه داشتن و حفظ کارمندان، در واقع کیفیت و چگونگی نظارت بر آنان است. مدیران تاثیرگذار، فرآیندی برای نگه داشتن و حفظ کارمندان ایجاد میکنند.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دنیای اقتصاد: مدیران