تبلیغات خلاقانه
امروزه مسوولیت اجتماعی شرکتها موضوع مورد توجه کسب وکار بوده است و سازمانهای بینالمللی و غیرانتفاعی با برگزاری کمپینها و تبلیغات خلاقانه به دنبال ترویج و ایجاد آگاهی هرچه بیشتر جوامع نسبت به این موضوع بودهاند. در زیر تبلیغات و کمپینهای موفقی را که در این زمینه انجام شده است میبینیم. این تبلیغات نوآورانه میتوانند تا مدتها ذهن افراد جامعه را معطوف به خود کنند و سازمانها و جامعه را با این مسوولیت اجتماعی آشنا کنند.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران