راز پدیده شدن یک ایده بدون بازاریابی

در یکی از روزهای ماه سپتامبر، استوارت باترفیلد (Stewart Butterfield)، مدیرعامل شرکت اسلک تکنولوژی (Slack Technologies)، جلسه‌ای را با مدیر طراحی و مدیر محصولات خود برگزار کرده بود. در دستور کار این جلسه، مساله‌ای که اخیرا در ذهن شرکت باترفیلد بوده قرار داشت: چگونه کسب‌وکار ۸/۲ میلیارد دلاری او که نرم‌افزار ویژه همکاری و تعامل در کسب‌وکار را تولید می‌کند، با ۲۵۰، ۵۰۰ یا حتی هزار پرسنل، می‌تواند به اندازه زمانی که با یک تیم هشت نفره کار خود را شروع کرد، عملکرد خوبی داشته باشد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران