آنچه مدیران درباره ارائه بازخورد نمیدانند
برای ارتقای عملکرد کارکنان، ارائه بازخورد حیاتی است. اما اگر جلسات ارائه بازخورد به شیوهای موثر برگزار نشوند، کارکنان رفتهرفته بازدهی و احساس تعهد خود نسبت به سازمان را از دست میدهند. تجزیه و تحلیلهای آماری نشان میدهند گرچه ۷۰ درصد دریافتکنندگان بازخورد عملکرد موفقی از خود نشان میدهند، عملکرد حدود ۳۰ درصد از کارکنان به علت دریافت بازخورد نامناسب تضعیف میشود.اما ویژگیهای یک بازخورد غیرموثر چیست؟ چگونه میتوانیم بازخوردی ارائه کنیم که عملکرد کارکنان را بهبود بخشد؟ در اینجا به بررسی پنج اشتباهی میپردازیم که اغلب مدیران هنگام ارائه بازخورد مرتکب میشوند:
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران