استراتژی‌های مدیریت کیفیت خدمات پس از فروش

به‌طور کلی شرکت‌های فعال در حوزه خدمات به شکل فزاینده‌ای باعث تحرک اقتصاد جهانی شده‌اند. باید گفت هرچه ایجاد تمایز در محصولات فیزیکی برای سازمان‌ها سخت‌تر می‌شود، شرکت‌های خدماتی نیز رو به ارائه خدمات متمایز می‌آورند. براساس تعریف فیلیپ کاتلر یک خدمت یعنی هر نوع اقدام یا عملکردی که یک طرف به طرف مقابل ارائه می‌کند و لزوما نیز ناملموس است و منجر به مالکیت چیزی نمی‌شود.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران