با چه هدفی به دنبال نوآوری باشیم؟
نویسنده: Gary Davis
مترجم: سیدساجد متولیان
این مقاله ارتباط بین الگوهای چندجهته تغییر (که اصطلاحا میدانهای نیرو۱ نامیده میشوند) در محیط کسبوکار با راهبردهای نوآوری را با نگاهی به اصول فلسفه ذن (Zen)2 تبیین میکند. سه میدان نیرو که برای ارزیابی مختصر انتخاب شدهاند عبارت است از: ۱) بازارهای داخلی در مقابل بازارهای جهانی ۲) رشد اقتصادی در مقابل کیفیت زیست محیطی ۳) کارآفرینان در مقابل مشتریان.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران