آیا عوامل درست را درست می‌سنجید؟

نویسنده: Nader Tavassoli

مترجم: مریم رضایی


منبع: London Business School

در محیط جهانی، دیجیتال و متغیر امروز، مدیران بازاریابی و مدیران مالی چگونه همکاری نزدیک با هم دارند؟ طبق تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته، این ارتباط از آنچه فکر می‌کنید نزدیک‌تر است. در نظرسنجی جهانی موسسه حسابرسی چندملیتی ارنست اند یانگ (EY)، نزدیک به دوسوم (۶۳ درصد) مدیران مالی گفته‌اند که ارتباط آنها با بازاریابی در سه سال گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته است. این موضوع به‌ویژه زمانی درست است که بحث بازدهی سرمایه‌گذاری روی برند یا ارزش برند مطرح باشد. برای تعیین کمیت ارزش برند و آنچه آن را هدایت می‌کند، معیارهای جدیدی باید در نظر گرفته شوند و قبل از آن، کل سازمان باید یکپارچه شود، این امر مستلزم رعایت موارد زیر است: 

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران