فولکس؛ اعتبار از دست رفته

مترجم: مریم مرادخانی

منبع: Huffingtonpost

وجهه و اعتبار یک شرکت مهم‌ترین سرمایه آن است و در عصری که اخبار و اطلاعات به سرعت منتشر می‌شوند، اعتبار یک سازمان می‌تواند تنها در عرض چند دقیقه زیر سوال برود. حفظ اعتبار یک سازمان از وظایف رهبری سازمان است و هنگام وقوع بحران، این وظیفه مدیران اجرایی است که با همفکری، درباره اولویت‌های سازمان تجدیدنظر کنند و برای جبران اعتبار از دست رفته برنامه‌ریزی کنند. 

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران