اهمیت توجه مدیران ارشد به برند کارفرمایی

 نویسنده: Richard Mosley 1 

ترجمه: تلنت یاب*


منبع: Harvard Business Review 
با توجه به روند جهانی، نگرانی مدیران ارشد اجرایی در مورد یافتن و حفظ استعدادها به‌منظور رسیدن به رشد مورد نظرشان در حال افزایش است. پیمایش‌های مختلف نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۴، ۳۶ درصد از کارفرمایان دنیا اعلام کردند که با کمبود استعداد مواجه شده اند که بیشترین مقدار از سال ۲۰۰۷ است و در پیمایش اخیر در سال ۲۰۱۵، ۷۳ درصد از مدیران ارشد، اعلام کردند که نسبت به قابلیت دسترسی به مهارت‌های کلیدی دغدغه دارند. بنابراین، شرکت‌ها چگونه در جنگ جدید استعدادها به صورت موثر رقابت می‌کنند؟ قبل از هر چیزی، وقت آن رسیده که رهبران به تقویت برند کارفرمایی سازمان خود توجه کنند. رویکرد ایجاد برند قوی کارفرمایی در طول سال‌های اخیر تغییرات عمده‌ای پیدا کرده است- به طوری که بر جذب افراد و مسوولیت نظارت بر آن تاثیر می‌گذارد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران