احترام به مشتری وجه بارز کسبوکار در ژاپن
مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد
منبع: venturejapan
کشور ژاپن در سال ۲۰۱۰ پس از آمریکا و چین، به عنوان سومین قدرت اقتصادی دنیا شناخته شده است. برای بسیاری از شرکتهای خارجی که به فکر ورود به بازار ژاپن هستند، فرهنگ کسبوکار این کشور به اشتباه به عنوان بزرگترین مانع برای شروع کسبوکار شناخته میشود. بر اساس ۱۳ سال فروش مستقیم و تجربه اجرایی در بازار ژاپن، تلاش کردهام تا چشمانداز روشنی از مسیری که صاحبان کسبوکار در ژاپن میاندیشند و شرکتها در این کشور تصمیم میگیرند، ارائه دهم؛ امیدوارم با خواندن این مقاله به آنچه ورای این فرهنگ است پی ببرید.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران