توسعه برند تصمیمی مهم اما پیچیده
نویسنده: Kimberly A. Whitler
مترجم: مریم رضایی
منبع: Forbes
یکی از متداولترین استراتژیهای رشد که بازاریابها بهکار میبرند توسعه
برند است. توسعه برند چه تولید محصولی جدید در همان رده محصول اصلی باشد،
مثل نوشابههای رژیمی کوکاکولا و چه محصولی از یک دستهبندی متفاوت، مثل
تولیدکننده جوششیرین A&H که به تولید خوشبوکننده بدن روی آورد، تلاشی
متداول است که برای کمک به افزایش ارتباط در میان مصرفکنندگان و تحریک
رشد، طراحی شده است.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران