آیا همکاران بیتجربه مشتریانم را ناامید میکنند؟
نویسنده: پرستون بیلی
مترجم: مهدی نیکوئی
منبع: کتاب تجارت کردن با قلب
پرستون عزیز
تامینکنندگان و فروشندگان جوان و پراشتیاقی در حوزه من مشغول به فعالیت هستند که دوست دارم از آنها حمایت کنم؛ همانگونه که زمان جوانی من، دیگر فعالان حوزه کسبوکار از من حمایت کردند تا کارم را شروع کنم.
با این حال، نمیخواهم با استفاده از تامینکنندگان بیتجربه رضایت و شادی مشتریانم را به خطر بیندازم. آیا میتوانم بهصورت همزمان هم به تامینکنندگان و فروشندگان جوان کمک کنم و هم مشتریانم را راضی نگه دارم؟
با احترام،
در فکر جبران لطف
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران