همکاران خود را به مشتریانمان معرفی کنیم؟
نویسنده: پرستون بیلی
مترجم: مهدی نیکوئی
منبع: کتاب تجارت کردن با قلب
پرستون عزیز
چند سالی است که در حوزه خدماتی به فعالیت مشغول هستم. در حال حاضر، تامینکنندگان و فروشندگان مختلف بخشی از کسبوکار مرا تشکیل میدهند و برای ارائه خدمات بهتر از آنها استفاده میکنم. از دید من، تامینکنندگان حرفهای مانند سلاحی مخفی هستند که میتوانند باعث موفقیت و متمایزشدن کار من نسبت به دیگر رقبا شوند. با این حال، گاه برخی از مشتریانم، نام فروشندگان و تامینکنندگان مرا میپرسند. در این شرایط چه باید بکنم؟ خوشحال میشوم که از تامینکنندگان اعجابانگیز خود حمایت کنم، اما میترسم که مشتریانم مرا دور بزنند و بهطور مستقیم به آنها مراجعه کنند. آیا باید آنها را به یکدیگر معرفی کنم یا خیر؟
با احترام،
مردد برای به اشتراکگذاری
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران