چگونگی کارکرد و ارکان تجارت اجتماعی

نویسنده: مریم سلیمانی
آیا تاکنون در مورد تجارت F یا F-Commerce چیزی شنیده‌اید؟ تجارت فیس‌بوکی یا F-Commerce قرار بود آینده تجارت الکترونیک باشد، اما اکنون ما می‌دانیم آنقدرها هم این امر ساده نیست، زیرا تنها و به سادگی با قرار دادن یک برگه یا تب خرید به صفحه فیس‌بوک، یک فرد درآمدش چند برابر نمی‌شود. بنابراین، آیا تجارت فیس‌بوکی بی معنا نیست؟ اساسا بله بی‌معنا است، اما مهم‌تر آنکه تجارت فیس‌بوکی تنها بخش بسیار کوچکی از آنچه است که رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به دادوستد الکترونیکی بیاورند. 

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران