شرکتها چگونه در دنیای دیجیتالی شده برنده میشوند؟
مترجم: صالحه حسینی
منبع: HBR
امروزه شرکتها در حال گذر از دوره دیجیتالی شدن ۱٫۰به سمت دوره دیجیتال ۲٫۰ هستند. این امر به معنی پیشرفت از قابلیتهای دیجیتالی ساده موجود به سمت شناسایی سلیقه مشتری از طریق محصولات و خدمات متصل و تطبیق این محصولات و خدمات با نیازهای مشتری است. با دیجیتالیشدن ۱٫۰ شرکتها محصولات و خدماتی ایجاد کردند تا به تولیدکنندگان این امکان را بدهد که اطلاعاتی در باره نحوه استفاده محصولاتشان توسط مشتری در موقعیتهای مختلف یا تغییر محصولات برای استفاده در آینده جمعآوری کنند.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران