چگونگی شناخت درست نیاز مشتری

مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد: در جهانی که نمی‌دانیم فردا چه خواهد شد، امنیت از تجربیات مستمر ناشی می‌شود. برندگان سریع‌تر و به دفعات بیشتر شکست می‌خورند، از منابع کمتری استفاده می‌کنند و به همان نسبت سریع‌تر از دیگران هم از شکست‌ها می‌آموزند. بنابراین اگر در جهانی که در آن همه چیز به سرعت تغییر می‌کند عمل می‌کنید، اکنون زمان بازآموزی غرایزتان است. انجام ندادن این کار بسیار ریسک‌پذیر است.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران