شش راه برای برجسته کردن محصولتان در یک بازار پرازدحام

مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد
منبع: inc
مطرح شدن در بازار وسیع امروز امر دشواری است. آیا فکر می‌کنیدکه محصول منحصربه فردی دارید؟ شاید هم چنین تصوری نداشته باشید و این اصلا بد نیست. برخی از موفق‌ترین محصولات امروز الزاما جدید و بکر نیستند. درست است که شما نیاز به نوآوری و منعطف بودن برای موفقیت دارید اما نباید دوباره کاری کنید. مثال کلاسیک برای این موضوع گوگل است. لری و سرگی تا زمانی که به فکر جمع‌آوری میلیاردها دلار به عنوان سود نیفتاده بودند، موتور جست‌وجوگر را اختراع نکردند.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران