رفتارهایی برای تبدیل شدن به فروشندهای موفق
سیدمحمد اعظمینژاد
رئیس کمیته آموزش و پژوهش-انجمن مدیریت ایران
منبع: hbr
فروشندگان موفق چه رفتارهای استانداردی دارند؟
فروشندگان موفق چه رفتارهای استانداردی دارند؟ موسسه VoloMetrix طی انجام تجزیه و تحلیلی در سال ۲۰۱۴ به سه رفتار پرتکرار در قویترین فروشندگان رسیده است: تعامل بیشتر با مشتریان، شبکه سازی قوی و مناسب با داخل سازمان و بالاخره اختصاص وقت بیشتر به مدیران و رهبران ارشد سازمان. این سه رفتار مهم صرفنظر از نوع و حوزه کسب و کار نقش بنیادین برای موفقیت در فروش دارد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران