جلب اعتماد دوباره مردم توسط رهبران سازمانی

مترجم: شیرین امینیان
منبع: mckinsey
شرکت‌ها برای ‌اینکه از پایداری کسب‌وکار‌شان اطمینان حاصل کنند و همچنین به توسعه پایدار جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند، کمک کنند، باید رشد هوشمندانه (کسب بیشتر با هزینه کمتر)، فراگیر (در راستای کاهش نابرابری) و مسوولانه‌ای (که مصرف صحیح را در جامعه ترویج می‌کند) برای خود متصور شوند.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران