راهکارهایی برای صاحبان کسب‌وکار در شرایط رکود اقتصادی

سیدمحمد اعظمی‌نژاد    
رئیس کمیته آموزش و پژوهش-انجمن مدیریت ایران
منبع: Salesforce
حتی در شرایط اقتصادی نامناسب، صاحبان کسب‌وکار، به ویژه کسب‌وکارهای کوچک باید در جست‌وجوی روش هایی برای بهبود تجربه مشتریان، ارائه خدمات مناسب بهتر به آنها و بهره‌وری هر چه بیشتر برای باقی ماندن در موقعیت فشرده و رقابتی بازار باشند. واضح است که در شرایط رکود اقتصادی، تعداد بسیار کمی از کسب‌وکارها از این وضعیت دچار آسیب نشده‌اند و اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها صدمات این وضعیت اقتصادی را در کسب‌وکار خود تجربه کرده‌اند.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران