مدیریت تبلیغات ترانزیتی
بابک بهی
نیش دوست از نیش عقرب بدتر است… پس بزن عقرب که دردش کمتر است. این بیت پشت وانت نیسان آبیرنگی با خطی خوش نوشته شده بود. همان نیسانهای آبیرنگی که متقاضیانش معتقدند که رنگ آبی آن از رنگهای دیگر آن قدرتمندتر است و عملا رنگهای دیگر آن با شرایط موتوری و بدنه یکسان در بازار با استقبال و موفقیت روبهرو نبوده است و سهم بازارشان در مقایسه با رنگ آبی بسیار کمتر است که این پدیده برای برخی دیگر از کالاها هم وجود دارد که خود نیازمند تحلیل بیشتر و یک ستون جداگانه دارد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران