تبليغات نوآورانه و خلاق در دنياي كتاب و كتابخواني

تبليغات كتاب از سوي ناشران جهاني يك ضرورت بايسته است؛ چون در پرتو آن سودآوري خوبي دارند. متن حاضر برخي از اين تبليغات را نشان داده است كه قطعا براي ناشران و فروشگاه‌هاي كتابفروشي و فروشگاه‌هاي آنلاين در ايران الهام‌بخش فعاليت‌هاي تبليغاتي خواهند بود. اگر قرار باشد سهم سرانه كتاب را در ايران افزايش دهيم، تبليغات خلاق مي‌تواند در جاي خود بخشي از اين مهم را عهده‌دار شود.در دنياي امروزي براي كالاهايي مانند نوشيدني و چيپس و پفك تبليغات فراواني مي‌شود. اما خبري از تبليغات كتاب و كتابخواني نيست. برخي آژانس‌هاي تبليغاتي كتاب و كتابخانه‌ها را سوژه خوبي براي تبليغ مي‌دانند.هدف اين آژانس‌ها ساخت يك پرتفولیوی خوب براي خودشان است تا شهرت خود را در ميان مخاطبان هدف و همچنين فستيوال‌هاي مربوط به كتاب بالا ببرند.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران