گامهای پایدار در کسبوکار
مترجم: مریم رضایی
منبع: HBS
هانا جونز، مدیر تجارت پایدار و معاون تسریع نوآوری شرکت نایک که از سال 1998 به این شرکت پیوسته، در مصاحبه با جیم آیسنر از مدرسه کسبوکار هاروارد (HBS)، توضیح میدهد که بزرگترین شرکت پوشاک ورزشی جهان، چگونه پایداری را به عنوان بخش هستهای استراتژی رشد خود بهکار گرفته و چه گامهایی را برای فعالسازی نوآوری در حوزه مواد پایدار و متدهای تولید، برداشته است.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران