مرزهای کاری خود را حفظ کنید!

نویسنده: Preston Bailey
مترجم: مهدی نیکوئی
منبع: کتاب تجارت کردن با قلب
پرستون عزیز
روابط فوق‌العاده‌ای با مشتریانم در زمان کار برقرار می‌کنم و حتی گاهی آنها تبدیل به دوستان واقعی من می‌شوند. اخیرا یک مشتری داشته‌ام که مرا برای تعطیلات آخر هفته دعوت کرد. او گفت که می‌توانیم به همراه خانواده‌اش به کنار ساحل رفته و سفری کوتاه با کشتی‌های تفریحی داشته باشیم. زمانی که با این پیشنهاد روبه‌رو شدم، احساس کردم که داریم زیاده‌روی می‌کنیم. در نهایت به او پاسخ منفی دادم، اما باید این کار را می‌کردم؟ آیا می‌توانید توصیه‌هایی در مورد نحوه برخورد با مشتریانی که دوستانمان هستند، داشته باشید؟ به‌خصوص کسانی که هنوز هم با هم کار می‌کنیم؟ در نهایت، من می‌خواهم که باز هم با آنها کار کنم!

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران