راهکارهایی برای مسحور کردن مشتری
سید محمد اعظمی نژاد
رئیس کمیته آموزش و پژوهش-انجمن مدیریت ایران
منبع: marketingmetrics
تقویت ارتباط با مشتریان، سهم بسیار مهمی در رشد یک کسبوکار موفق دارد. با توجه به فراگیر شدن کانالهای ارتباطی مجازی، توجه و مراقبت از مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردار است. در هر لحظه، یک مشتری ناراضی میتواند نظرات خود را از طریق شبکههای اجتماعی و اینترنت با تعداد زیادی از افراد به اشتراک بگذارد و به این ترتیب کسبوکار شما را تحت تاثیر قرار دهد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران