آیا خواسته واقعی مشتریانمان را برآورده میکنیم؟
نویسنده: Preston Bailey
مترجم: مهدی نیکوئی
منبع: کتاب تجارت کردن با قلب
پرستون عزیز
من به تازگی کار خود را به عنوان طراح داخلی آغاز کردهام و از این هراس دارم که مشتریانم را ناامید کنم. این کابوس را دارم که مشتریان از نتیجه نهایی کار راضی نباشند. گاهی حتی فکر میکنم که شاید مشتریان در مورد رضایتشان از کار، حقیقت را به من نمیگویند. آیا آنها فقط به این دلیل میگویند از نحوه کارم راضی هستند که موجب آزردن من نشوند؟ کاش میتوانستیم ذهن مشتریانمان را بخوانیم. در هر صورت آیا شما توصیهای دارید که به من کمک کند دقیقا آن چیزی را که مشتریان به دنبالش هستند، ارائه دهم؟
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران