روشهای استفاده از نوآوری آزادانه در کسبوکار
نویسنده: Pedro da Cunha
مترجم: الهام علائی
در دنیای کسبوکار، اهمیت و ارزش نوآوری آزادانه در شناخت نام تجاری و جذب مشتری تا بررسی دیدگاهها بر کسی پوشیده نیست. اما باید پذیرفت که بیشتر طرحهای نوآوری آزادانه قادر به ارائه نتایج دقیق نیستند؛ زیرا عملکرد آنها بسیار پیچیده است و از روشهای ناکارآمدی استفاده میکنند. به علاوه، به اندازه کافی به موضوع مورد نظر مرتبط نیستند. در نتیجه، خلاقیتها موجب اتلاف زمان و سرمایه شده و اثری بر جذب سرمایهگذار ندارند. همچنین شرکتها را در موقعیت آشفته دوجانبهای از نظر زمانی و مکانی درگیر میکنند:
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران