چگونه با تولیداتمان رضایت مشتری را جلب کنیم؟
نويسنده: Roberto Verganti
مترجم: شيرين امینیان
چگونه با نوآوری مشتری را غافلگیر کرده و او را به خرید علاقهمند کنیم؟ چطور کالا و خدمات ارائه شده ميتوانند جزو آن گروه از محصولات ممتاز قرار گیرند که ناخودآگاه مردم را به خرید وامیدارد و بر بازار مسلط است؟ آنچه در دهههای اخیر در پژوهشهای مدیریتی به روشنی دریافت شده است را میتوان در این گزاره خلاصه کرد: این نوآوریها گرچه احتمال خطر بالایی دارد اما یکی از منابع بزرگ مزایای رقابتی طولانی مدت بهشمار میآید اما آیا این واقعا چیزی است که ما در پیاش بودیم؟ «روبرتو وجانتی» استاد مدیریت نوآوری و نویسنده کتاب طرحی که نوآوری را به همراه دارد» در این مقاله به شرح این موضوع میپردازد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران