ارزش ملیتگرایی در برندسازی و بازاریابی
همهپرسی استقلال اسکاتلند از بریتانیا، بار دیگر اهمیت هویت ملی و میراث فرهنگی و ملی و تاثیر این مقولات بهخصوص را در بازار جهانی امروز، بیش از پیش نشان میدهد. کارشناسان بسیاری در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ در زمینه تاثیر استقلال اسکاتلند بر فعالیت برندها در دو سوی مرز میان بریتانیا و اسکاتلند اظهارنظر کردهاند. فارغ از نتیجه این همهپرسی، آنچه توجه دستاندرکاران حوزه بازاریابی و برندسازی را بیش از پیش به خود جلب میکند، نقش ملیتگرایی و میراث ملی در بازاریابی و برندسازی است.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران