ابزار تعيين هدف در فروش

سيدمحمد اعظمي‌نژاد     
عضو هيات‌رئيسه کميته تخصصي توسعه
انجمن مديريت منابع انساني ايران
منبع: businessinsider
يکی از مهم‌ترين اقدامات در بازاريابی، تعيين اهداف قابل اندازه‌گيری و مناسب است. هدف‌گذاری برای کسب‌وکار حداقل سه مزيت مهم دارد:
اول- تمرکز: هدف مشترک، موجب تمرکز تمامی منابع (به ويژه مالی و انسانی) جهت رسيدن به هدف می‌شود.
دوم- هماهنگی: تعيين هدف کارکنان را قادر می‌سازد تا اقدامات خود را برای رسيدن به مقصد نهايي با حداکثر هماهنگی انجام دهند.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران