آيا کسب‌وکار اجتماعی مرده است؟

نویسنده: Gerald C. Kane
مترجم: مريم مرادخاني
منبع: MIT sloan
بايد گفت سرنوشت جديدي در انتظار مدل کسب‌‌وکار اجتماعی است و پس از سالیان سال، حالا کسب‌وکار اجتماعی در آستانه گذار به مرحله‌ای جدید است. هرچند هنوز نمی‌توانم با قطعیت کناره‌گیری گردانندگان و به‌کارگیرندگان این مدل کسب‌و‌کار را پیشگویی کنم، اما شک ندارم که قوانین این بازی در حال تغییرند و متخصصان این حوزه کسب‌وکار باید از این تحولات باخبر باشند.نخستین نشانه‌های این تحول را یک سال پیش، زمانی مشاهده کردم که در آخرین مصاحبه‌ام با «بلیک چندلی»، او آگاهانه از فیس‌بوک با عنوان یک «شرکت دیجیتالی» یاد کرد، نه یک شبکه اجتماعی. وقتی سایتی مثل فیس‌بوک خود را آنقدر دست بالا می‌گیرد که عبارت شبکه اجتماعی را دیگر برازنده خود نمی‌داند، حتما کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران