آیا کمپین تبلیغاتی شما موفق است؟

چرا معمولا مدیران ما از برنامه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی خود راضی نیستند؟ چرا فکر می‌کنند به نسبت هزینه‌ای که کرده‌اند، نتیجه مورد انتظار حاصل نشده؟ چه معیارهای مشخصی وجود دارد که به وسیله آن بتوان عملکرد طراحان برنامه‌های تبلیغاتی و کمپین‌های تبلیغات و ارائه‌دهندگان رسانه‌های تبلیغاتی را سنجید؟ آیا معیارهای ما برای ارزیابی اثربخشی این کمپین‌ها نادرست است؟

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
روزنامه دنیای اقتصاد – اخبار بخش مدیران