محصول / همایش بازاریابی عصبی پیشرفته

همایش جدید
بازاریابی عصبی پیشرفته

چهارشنبه 15 آبان ساعت 4 تا 8 عصر 

اگر شما هم با بررسی فروش ماهانه شرکت و کارتان حس بدی پیدا می‌کنید لازم است روش‌های جدیدتر بازاریابی را بیاموزید.

با روش‌های بازاریابی عصبی نه تنها مشتریان بلکه رقیبان را هم متحیر کنید!

روش‌هایی جدید، متفاوت و (از دید خیلی‌ها) غیرمنطقی که باعث افزایش فروش می‌شود!

شاید شما هم مثل من به خودتان قول داده‌اید که دیگر به همایش نروید!

من تا حد ممکن سعی می‌کنم در همایش‌ها شرکت نکنم. حتما دلیلش را می‌دانید! چون معمولا سخنرانان همان مطالب قدیمی و همیشگی را تکرار می‌کنند، مطالب کاربردی نیستند و اغلب هیچ تاثیری بر کسب‌و‌کار ندارند. البته شاید باعث شوند انگیزه ما برای چند روزی بیشتر شود، ولی پس از مدت کوتاهی می‌بینیم که با شرکت در یک همایش فقط وقت و پول مکا تلف شد و هیچ مطلب جدیدی هم یاد نگرفتیم.

وقتی سال‌ها پیش در دانشگاه الکترونیک می‌خواندم تحمل بسیاری از کلاس‌ها برایم خیلی سخت و طاقت‌فرسا بود. اغلب استادان خودشان هیچ انگیزه‌ای برای تدریس نداشتند، سر کلاس خسته بودند، مطالب را به خوبی آماده نکرده بودند، و ریتم آموزش بسیار کند و خسته‌کننده بود. من گاهی از کتابخانه دانشگاه کتاب‌های جدید الکترونیک را امانت می‌گرفتم و آنرا سر کلاس روی پاهایم می‌گذاشتم و مطالعه می‌کردم!

یک روز تصمیم گرفتم که یک کاغذ بردارم و تمام خصوصیات یک استاد دانشگاه رویایی را روی آن بنویسم. به موقع سر کلاس بیاید، بسیار با انگیزه باشد، مطالب را جذاب سازد و از همه مهم‌تر مطالبی کاربردی ارائه دهد که بتوانیم از آن استفاده کنیم. همیشه به آموزش علاقه داشتم و اکنون فرصتی در اختیار دارم تا شاید بتوانم نظر شما را درباره آموزش و همچنین همایش‌ها عوض کنم! 

البته همه ادعاهای مشابهی دارند. ولی ادعای من کمی فرق دارد. من حرف‌هایم را تضمین می‌کنم! شما پس از شرکت در همایش «بازاریابی عصبی پیشرفته» اگر رضایت نداشتید کل مبلغ همایش را به شما برمی‌گردانم. در بخش‌های پایین‌تر جزئیات ضمانتی که ارائه می‌کنم توضیح داده شده است.

در تله اغلب کارآفرینان و مدیران گرفتار نشوید!

اگر واقع‌بین باشیم اغلب کسب‌و‌کارها با مشکل مواجه شده‌اند. مشکلات به جایی رسیده که خیلی از مدیران تنها راه‌حل ممکن را کاهش توقعات خود می‌دانند.

ولی بیایید با خودمان کاملا روراست باشیم!
آیا دلیل افت کسب‌و‌کارمان فقط شرایط اقتصادی سخت است؟
من اینطور فکر نمی‌کنم. در کسب‌و کارمان هر وقت فروش‌ها کمتر می‌شود به سرعت به این نتیجه می‌رسم که انگیزه‌ام کمتر شده است.

اغلب ناموفقیت‌های کاری نتیجه شرایط اقتصادی نیست، بلکه نتیجه کاهش فعالیت‌های ما در بازاریابی و فروش است. منظورم همان فعالیت‌هایی است که قبلا انجام می‌دادیم و اکنون برای انجام ندادنش بهانه‌ای به اسم «شرایط اقتصادی نامناسب» داریم.

اغلب مدیران و کارآفرینان در این تله گرفتار می‌شوند که محکوم به نزول هستند چون دیگران در این شرایط قرار دارند. موفقیت در کسب‌و کار مانند شنا کردن در خلاف جهت جریان آب است. 

اغلب کسانی که در دریا غرق می‌شوند توانایی رسیدن به ساحل را دارند ولی تسلیم شرایط می‌شوند و قبول می‌کنند که کاری نمی‌توان کرد. شما در این تله گرفتار نشوید که کاری نمی‌توان کرد.

خطرناک‌ترین تله برای مدیران و کارآفرینان آن است که مانند کسی که در دریا غرق می‌شود تسلیم شوند و به این نتیجه برسند که کاری نمی‌توان کرد. همیشه می‌توان کارهایی جسورانه انجام داد و کسب‌و‌کار را در مسیر رشد قرار داد.

شاید فکر کنید این دیدگاه بیش از حد خوشبینانه است. ولی با توجه به کارم با مدیران زیادی برخورد دارم که اگر از شرایط سخت اقتصادی صحبت کنید متعجب می‌شوند زیرا آن‌ها چنین دیدگاهی ندارند. آن‌ها قبول دارند که کار سخت‌تر شده است ولی دلیلی برای توقف رشد وجود ندارد.

راهکار خروج از شرایط سخت یادگیری مداوم و افزایش فعالیت‌های بازاریابی است.

آیا این شرایط برای شما صدق می‌کند؟

حتی مشتریانی که قبلا به راحتی از ما خرید می‌کردند اکنون بسیار سخت‌تر و کم‌تر خرید می‌کنند.

 رقیبانی به بازار وارد شده‌اند که با قیمت‌هایی بسیار پایین محصولات را می‌فروشند و به کار ما لطمه می‌زنند.

اکنون وقتی دوستان و آشنایان درباره وضعیت کارتان می‌پرسند شاید حس بسیار بدی دارید و احساس می‌کنید کسب‌و‌کارتان نه تنها رشد نمی‌کند بلکه در حال سقوط است.

تمام این موضوعات ممکن است برای شما پیش بیاید ولی می‌توان از این شرایط خارج شد!

راه‌حل چیست؟

 برخی از دوستان تلاش می کنند با سعی و خطا فروش خود را افزایش دهند. البته سعی و خطا روش بسیار مفیدی است ولی برخی از خطاها بسیار پرهزینه است و بازده مناسبی ایجاد نمی‌کند.

راه‌حل منطقی‌تر یادگیری روش‌های پیشرفته و جدید بازاریابی است. یکی از شاخه‌های بازاریابی، «بازاریابی عصبی» نام دارد.

البته ادعا نمی‌کنیم که آینده بازاریابی در «بازاریابی عصبی» خلاصه می‌شود یا تنها راهکار شما استفاده از بازاریابی عصبی است.

ولی با توجه به اینکه علم بازاریابی عصبی به عملکرد مغز می پردازد، باعث می‌شود بسیار راحت‌تر فروش انجام دهیم.

یکی از دلایل اصلی فروش کم پیش‌فرض‌های اشتباه ما درباره مشتری است. اگر دیدگاه ما تصحیح شود فروش بسیار ساده‌تر خواهد شد.

در بازاریبای عصبی به مدل جدیدی از مشتری پرداخته می‌شود که در همایش «بازاریابیس عصبی پیشرفته» توضیح داده خواهد شد.

بازاریابی عصبی
اگر با علم بازاریابی عصبی به اندازه کافی آشنا نیستید فیلم‌های آموزشی زیر را دانلود و مشاهده کنید. 



همایش بازاریابی عصبی پیشرفته…

همایش جدیدی با نام «بازاریابی عصبی پیشرفته» طراحی کرده‌ایم. استفاده از واژه پیشرفته برای آن است که دوستان بدانند این همایش تکرار همایش سال قبل نیست. البته شاید حدود یک ساعت مطالب تکراری وجود داشته باشد تا همه دوستان پیش‌زمینه‌ای یکسان داشته باشند و بعد وارد جزئیات بیشتر می‌شویم.
همچنین بسیاری از مطالب همایش قبل تکمیل خواهد شد. البته شرکت در این همایش هیچ پیش‌نیازی ندارد و لازم نیست در همایش قبل شرکت کرده باشید. 

محتوای همایش بازاریابی عصبی پیشرفته… 

مدل جدید مشتری در بازاریابی عصبی چگونه است؟
چه پیش‌فرض‌های اشتباهی درباره مشتری داریم که باعث کاهش فروش می‌شود؟
روش‌های مکالمه با مغز قدیم (نوشتن یا گفتن مطالبی که اثرگذاری بالایی دارد)
بازاریابی 5 بعدی (استفاده از حواس پنچگانه در بازاریابی عصبی)
15 ترفند دقیق بازاریابی عصبی که بلافاصله قابل‌استفاده است و باعث افزایش فروش می‌شود.
مطالبی جدید و کم‌نظیر برای نوشتن متن‌های تبلیغاتی بسیار اثرگذار

و ده‌ها نکته و مطلب دیگر…

 

همایش در یک نگاه
زمان: چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 4 تا 8 عصر  
مکان: سالن همایش‌های خدمات اول واقع در میدان هفت‌تیر تهران
مخاطب: مدیران، کارآفرینان، بازاریابان و فروشندگان
سخنران: ژان بقوسیان نویسنده کتاب جدید «بازاریابی عصبی»
ظرفیت: فقط 100 نفر
مبلغ: 99 هزار تومان – 69 هزار تومان تا شنبه 27 مهر همراه دو هدیه ویژه

یک پیشنهاد بسیار ویژه فقط تا شنبه 27 مهر

فقط با پرداخت 69 هزار تومان به جای 99000 تومان
1. شرکت در همایش 4 ساعته بازاریابی عصبی پیشرفته
2. کتاب جدید «بازاریابی عصبی»
3. صوت کامل همایش که حداکثر تا 3 روز پس از همایش برایتان ارسال خواهد شد. 

قیمت همایش

سعی کردیم تا پایین‌ترین قیمت ممکن را برای این همایش درنظر بگیریم. اگر با دوستانتان برای صرف شام بیرون بروید اغلب پول بیشتری نسبت به مبلغ این همایش باید بپردازید.

بسیاری از دوستان برای اینترنت ماهانه، قبض برق، نظافت و … مبلغ بسیار بیشتری صرف می‌کنند. 

مبلغ شرکت در همایش سال قبل «بازاریابی عصبی»  128 هزار تومان بود.

مراحل ثبت‌نام در همایش بازاریابی عصبی
1. تماس با شرکت مدیرسبز (خانم جوزی) با شماره 88308732 و تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام به‌صورت شفاهی.
2. واریز مبلغ ثبت‌نام به حساب سیبا بانک ملی 0100717443005 به‌نام آقای ژان بقوزیان و یا انتقال به کارت 6037991303627388 به‌نام آقای ژان بقوزیان.
3. تماس با شرکت مدیرسبز و اعلام شماره پی‌گیر مبلغ واریزی.

حساب بانک ملی
حساب سیبا بانک ملی 0100717443005 بنام آقای ژان بقوسیان
شماره ملی کارت ، برای انتقال وجه از طریق خودپرداز   7388 0362 9913 6037
شماره شبا: IR40 0170 0000 0010 0717 4430 05

ثبت‌نام آنلاین
دکمه خرید بالای صفحه را بزنید و مراحل را ادامه دهید. البته باید کارت بانکی با رمز دوم داشته باشید تا بتوانید خرید همایش را به صورت آنلاین انجام دهید.

برای ثبت‌نام در کارگاه هم‌اکنون با خانم جوزی با شماره 88308732 تماس بگیرید.

ضمانت برگشت وجه!
اگر از مطالب همایش خوشتان نیامد کافی است روز بعد از همایش با شرکت مدیرسبز تماس بگیرید و این موضوع را اعلام کنید تا کل مبلغ همایش به حسابتان برگردانده شود!

البته باید کتاب و جزوه همایش را برگردانید، چون مطالب برای شما مفید و کابردی نبوده است.

معیار رضایت از همایش فقط به تصمیم خودتان بستگی دارد. لازم نیست به ما توضیحی بدهید. اگر واقعا خوشتان نیامده ما هم ترجیح می‌دهیم چنین پولی را خرج نکنیم و به خودتان برگردانیم.

 

ژان بقوسیان کیست؟

-نویسنده کتاب شکستن مرزهای فروش، کتاب شکستن مرزهای عملکرد و کتاب بازاریابی عصبی
– مدرس درس Advanced Marketing در دوره MBA دانشگاه WWS مالزی
– متخصص بازاریابی اینترنتی
– موسس و مدیر سایت مدیرسبز ، سایت تخصصی آموزش بازاریابی برای مدیران با موفقیتی کم‌نظیر در کمتر از دو سال
– مدیرعامل شرکت بازارسازان مدیر سبز قرن.
– مترجم کتاب سال 2011 برایان تریسی با نام ساخت کسب‌وکارفوق‌العاده! و ده‌ها کتاب دیگر
– نویسنده بیش از 320 مقاله در زمینه بازاریابی،تبلیغات،مدیریت و کارآفرینی در مجلات موفقیت، بازاریابی و تبلیغات، عصر شبکه، مجله کارآفرینی و … و همکاری منظم با مجله موفقیت.
– مشاور بازاریابی و فروش با سابقه ارائه مشاوره و آموزش به بیش از 200 شرکت.
– مدرس کارگاه‌های تجارت الکترونیک در کارگاه‌های آموزشی دانشگاه امیرکبیر و شهید رجایی تهران.

پاسخ به سوالات متداول

1. آیا این روش‌های «بازاریابی عصبی» در ایران قابل استفاده است؟
قطعا اینطور است. تمام روش‌ها کاملا کاربردی هستند و بیش از یک سال است که همین روش‌ها در سایت مدیرسبز آزموده شده‌اند. همچنین در فروش‌های حضوری این نکات تست شده و نتیجه آن کاملا مشهود است. چون بازاریابی عصبی به عملکرد مغز برمی‌گردد در شرایط مختلف قابل اجرا است.

2. آیا برای شرکت در همایش پیشنیازی وجود دارد؟
خیر. تمام مطالب طوری توضیح داده می‌شود که نیازی به دانش قبلی ندارد. یکی از مزیت‌های همایش‌های مدیرسبز همین است که هر موضوعی به طور کامل توضیح داده می‌شود.

3. آیا مطالب این همایش تکرار همایش قبلی «بازاریابی عصبی» است که سال قبل برگزار شد؟
خیر. البته حدود یک ساعت مطالب همپوشانی دارد، که اطلاعات برای تمام دوستان قابل استفاده باشد، ولی در این همایش به نکات جدیدی اشاره می‌شود که در همایش قبل صحبت نشده است. 

4. آیا امکان ثبت‌نام آنلاین وجود دارد؟
بله. کافی است دکمه خرید بالای صفحه را کلیک کنید و مراحل را ادامه دهید. 

 اگر نمی‌توانید در همایش بازاریابی عصبی پیشرفته شرکت کنید

1. فیلم همایش را سفارش دهید…
مبلغ این فیلم تا قبل از همایش 29 هزار تومان و پس از همایش 39 هزار تومان خواهد شد. 
برای سفارش فیلم کافی است هم‌اکنون عدد 29 را به سامانه پیامکی 3000697270 ارسال کنید تا از طرف شرکت مدیرسبز با شما تماس گرفته شود و هماهنگی‌های لازم انجام شود. 

2. کتاب بازاریابی عصبی را سفارش بدهید
قیمت این کتاب کابردی 128 صفحه‌ای 6500 تومان است که مبلغ نهایی آن با هزینه پست 9 هزار تومان خواهد شد.
البته این کتاب فقط پس از روز همایش ارسال خواهد شد و اول شرکت‌کنندگان همایش کتاب را دریافت خواهند کرد.

3. اگر هیچ علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارید
فرصت را از دست ندهید و چند مقاله زیر را مطالعه کنید تا با بازاریابی عصبی بیشتر آشنا شوید.

   راز معمای قهوه تلخ و غلیظ!

“بازاریابی عصبی “

بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصب‌شناسی است. بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده آن است تا از آن برای …  

   بخش دوم مقاله 3 ایده بازاریابی عصبی در وب

“بازاریابی عصبی “

در شماره قبل به 3 ایده بازاریابی عصبی پرداختیم که می‌تواند بر موفقیت سایت تأثیر بگذارد. در این شماره به 3 ایده دیگر می‌پردازیم که بیشتر به فروش محصولات و خدمات ارتباط دارد.  

   بخش اول

“بازاریابی عصبی “

بازاریابی عصبی علمی است که به عملکرد مغز و ارتباط آن با تصمیم‌های خرید می‌پردازد. بسیاری بازاریابی عصبی را فقط موضوعی جذاب و تئوری می‌دانند.  

    

“بازاریابی عصبی “

بازاریابی عصبی در دنیا مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. بازاریابی عصبی بازاریابی است که با توجه به عملکرد مغز و سیستم اعصاب بدن طراحی شده است. شرکت‌های بزرگ بودجه‌های زیادی برای تحقیقات بازاریابی و طراحی …