نوکیا رسما از برند مایکروسافت حذف شد

 

تصمیم مایکروسافت برای حذف عنوان نوکیا از محصولاتش رسما اعلام شد و از این پس شاهد مایکروسافت لومیا خواهیم بود.

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، غول تولید کننده نرم‌افزاری دنیا رسما اعلام کرد که عنوان نوکیا را از محصولات خود حذف و مایکروسافت را جایگزین آن می‌کند.
مایکروسافت بعد از خریداری کمپانی موبایل نوکیا از این عنوان در برندهای گوشی خود استفاده می‌کرد اما از این پس عنوان مایکروسافت را در کنار لومیا شاهد خواهیم بود.
قائم‌مقام مایکروسافت در بخش موبایل گفته است که سایت‌های جهانی و محلی ما در حال بروزرسانی این عنوان هستند و به زودی طی روزهای آینده کانال‌های اجتماعی ما نیز با عنوان جدید بروزرسانی می‌شوند.

حالا این مطلبو واس چی گذاشتن؟؟؟ سر کلاس بعضا برای مثال شرکت هایی که ورشکست شدن یا برخی تصمیمات اشتباه یا عدم توجه به وضعیت بازار یا عدم تغیر تکنولوژیکی به موقع و … شرکت نوکیا رو مثال میزنم که تا دو سه سال پیش برند برتر بازار گوشی موبایل بود و حداقل ده سال در این بازار یکه تازی کرد به طوری که سهم مطلق بازار دستش بود و رقبای دوم سوم حتی نصف این شرکت نیز سهم نداشتند ولی در عرض چند ماه یا حداکثر یکی دو سال امپراتوری عظیم نوکیا فروپاشید و جای خودش رو به بزرگان جدید این بازار که اپل و سامسونگ باشند (و صد البته برخی شرکتهای دیگه) داد و با فروش سهام به مایکروسافت کلا از بازار خارج شد . به همین منظور میخوام تو وبلاگ طی پستهایی برخی از این شرکتهای ورشکست شده رو که زمانی غول عرصه خودشون بودن رو توضیح بدم تا شاید تلنگری باشد به مدیرانی که فکر می کنند میزهاشون ثابت و همیشگی است و هیچ رقیبی توان به پایین کشیدن اونها رو نداره.

برچسب‌ها: نوکیا, مایکروسافت, لومیا, تسنیم, موبایل

+ نوشته شده در شنبه سوم آبان 1393ساعت 18:14 توسط شهروز صبوری |