محصول / فروش ویژه: 8 کتاب صوتی

فقط تا شنبه 17 خرداد 1393
8 کتاب صوتی MP3 مدیرسبز

تمام سی‌دی‌های صوتی با فرمت MP3 هستند و بدون هیچ محدودیتی در موبایل، ضبط اتومبیل، کامپیوتر و هر دستگاه پخش دیگر قابل اجرا هستند.

 

 


1. مدیریت زمان 2014 – برایان تریسی
21 فن مدیریت زمان برای آزاد کردن 2 ساعت وقت در روز

 

با استفاده از روش‌های ارائه شده در این کتاب می‌توانید در هر روز کاری دو ساعت وقت بیشتر داشته باشید

و خروجی و بهره‌وری خود را دو برابر کنید

موفقیت این تکنیک‌ها برای هزاران مدیر اثبات شده است و تا زمانی که چهار عامل معروف بهره‌وری را با خود داشته باشید، برای شما نیز موفقیت‌آمیز خواهد بود. 

 

در کتاب «مدیریت زمان» به مطالب زیر پرداخته می‌شود:
• روش کنترل وقفه‌ها، ایمیل‌ها، جلسات و تماس‌های تلفنی

• چهار عامل کلیدی بهره‌وری
• اختصاص زمان برای کارهای با اولویت بالا
• غلبه بر تعلل و به تعویق انداختن کارها
• روش‌های واگذاری و حذف کارها
• و ده‌ها نکته کاربردی دیگر 

 

سرفصل‌های کتاب
مقدمه
1. روانشناسی مدیریت زمان                                  
2. ارزش‌هایتان را مشخص کنید                
3. به چشم‌انداز و ماموریت‌تان فکر کنید                
4. به آینده بروید و به عقب نگاه کنید
5. برنامه‌های مکتوب تهیه کنید
6. پروژه‌‌ها را روی نمودار ببرید                           
7. فهرستی از کارهای روزانه تهیه کنید       
8. اولویت‌های شفافی تعیین کنید 
9. در مسیر بمانید                              
10. نتایج کلیدی را مشخص کنید                 
11. کار را به دیگران واگذار کنید          
12. قاطعانه تمرکز کنید                            
13. بر تعلل غلبه کنید 
14. قعطات بزرگ زمان ایجاد کنید
15. وقفه‌ها را کنترل کنید             
16. کارهایتان را دسته‌بندی کنید 
17. تلفن را مدیریت کنید                      
18. جلسات موثری برگزار کنید                                 
19. تندتر بخوانید، بیشتر به یادآورید     
20. بر بهبود فردی سرمایه‌گذاری کنید 
21. محیط کار خود را منظم کنید                    
نتیجه‌گیری    

 


2. مدیریت و واگذاری کارها 2013 – برایان تریسی

افزایش فرصت‌های پیشرفت با واگذاری کارها به دیگران

 

بسیاری از مدیران کارها را به سختی واگذار می‌کنند. آن‌ها اغلب علاقه‌ای به این کار ندارند یا در انجام آن ناتوان هستند و در نتیجه فرصت های پیشرفت خود را محدود می‌کنند.

 این کتاب به شما کمک می‌کند تا در واگذاری مهارت کسب کرده و توانایی خود را چند برابر کنید. در این کتاب مجموعه‌ای از ایده‌های کلیدی را می‌آموزید که شما را به واگذارکننده بسیار بهتری تبدیل خواهد کرد. هر یک از این تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌ها در طول سال‌ها محک خورده، تایید شده و تضمین شده‌اند.

 

در کتاب «مدیریت و واگذاری کارها» به مطالب زیر پرداخته می‌شود:
• افسانه‌های مانع از واگذاری

• سه ویژگی بهترین رئیس‌ها
• هفت کلید واگذاری موثر
• شناسایی چهار تیپ شخصیتی
• اجتناب از واگذاری معکوس
• و ده ها نکته کاربردی دیگر

 

سرفصل‌های کتاب
1. ارزشمندترین منبع‌‌تان را پرورش دهید
2. با افسانه‌‌های مانع از واگذاری مؤثر مبارزه کنید
3. نقطه شروع واگذاری
4. مدل کارخانه‌ای مدیریت
5.نتایج کلیدی را مشخص کنید
6. استانداردهای عملکرد عالی را مشخص کنید      
7. مدیریت هدف محور
8. سه ویژگی بهترین روسا
9.هفت کلید واگذاری مؤثر               
10. مدیریت موردی              
11. خود را یک معلم بدانید           
12.در کارمندانتان اعتمادبه‌نفس ایجاد کنید     
13.تصمیم‌گیری را واگذار کنید
14.انتظارات خود را بررسی کنید
15. با بازخورد منظم افرادتان را بسازید
16. همواره به کارمندان‌تان انگیزه دهید
17. رهبری موردی را اجرا کنید
18. چهار نوع شخصیت را مشخص کنید
19. سه شیوه رهبری   
20. از واگذاری معکوس اجتناب کنید
21. پنج کلید اثربخشی مدیریتی

 

 

 

3. مذاکره 2013 – برایان تریسی

شیوه‌ها و ترفندهای مذاکره در زندگی فردی و کاری

 

 کسی که در مذاکره قوی نباشد، اغلب فرصت‌های خوب را دیر یا زود از دست می‌دهد!

 

این کتاب آموزش می‌دهد چگونه در ارتباطات، معاملات و تعاملات کاری مذاکرات بهتری انجام دهیم. مذاکره عاملی حیاتی در بهبود فردی و کاری است.

 

در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می شود:
• شش شیوه کلیدی مذاکره
• نحوه استفاده از زمان برای موفقیت در مذاکره
• استفاده از روش عمل متقابل
• بکارگیری قانون چهار
• آماده شدن برای مذاکره و ورود قدرتمندانه
• و ده ها نکته کاربردی دیگر

 

سرفصل‌های کتاب
1. هر چیزی قابل مذاکره است 
2. بر ترس‌ مذاکره غلبه کنید
3. انواع مذاکره
4. روابط کاری دائم
5. شش سبک مذاکره
6. کاربردهای قدرت در مذاکره
7. قدرت و برداشت
8. اثر احساسات بر مذاکره
9. عامل زمان در تصمیمات
10. خواسته خود را بدانید
11. پروژه مذاکره هاروارد
12. آمادگی کلید کار است
13. جایگاه طرفین را مشخص کنید
14. قانون چهار
15. قدرت القا در مذاکره
16. ترغیب با عمل متقابل
17. ترغیب با تائید اجتماعی
18. تاکتیک‌های مذاکره قیمت
19. روش ترک مذاکره
20. مذاکرات هرگز نهایی نمی‌شوند
21. مذاکره‌کننده موفق

 

 

4. درآمد رویایی 2012 – برایان تریسی
روش‌های افزایش حقوق و درآمد برای کارمندان

 

این کتاب برای کارمندانی نوشته شده که لایق درآمدی بسیار بیشتر از میزان کنونی هستند و می‌خواهند رشد و پیشرفت داشته باشند.

 

چگونه کارایی خود را در محل کار دو برابر کنید؟

مهارت حل تصمیم‌گیری و حل مسئله را افزایش دهید

توان پول‌سازی خود را به عنوان کارمند افزایش دهید

در مدیریت پروژه‌های بزرگ و کوچک موفق عمل کنید

درآمد و جایگاهتان را به سرعت بالاتر ببرید

و ده‌ها نکته دیگر که هر کارمندی باید بداند

 

فهرست مطالب
فصل1: شرایط جدید
فصل 2: شرکت خدمات شخصی شما
فصل 3: توان پول‌سازی خود را افزایش دهید
فصل 4:  بر نقاط قوت خود سرمایه‌گذاری کنید
فصل 5: انتخاب شغل مناسب
فصل 6: آینده متعلق به افراد شایسته است
فصل 7: دو برابر کردن کارایی
فصل 8: مدیریت پروژه کاربردی
فصل 9: اهمیت دادن به افراد
فصل 10: مهارت حل مسئله و تصمیم‌گیری
فصل 11: درآمد و جایگاهتان را به سرعت بالا ببرید
فصل 12: ادراک همه چیز است

 

 

5. شکستن مرزهای عملکرد
چگونه در یک روز کارهایی انجام دهیم که دیگران در یک هفته قادر به انجام آن نیستند؟

اگر معمولا خسته هستید و در محل کارتان بازده لازم را ندارید و در خانه انرژی کافی برای گذراندن با افراد خانواده را ندارید، مدیریت عملکرد مهم‌ترین مهارتی است که باید بیاموزید.

• قهرمانان ورزشی چگونه به رکوردهای خارق‌العاده دست می‌یابند؟
• چهار منبع اصلی انرژی ما و روش بازیابی آنها
• روش تبدیل کارهای مهم به عادت‌های روزانه
• روش‌های افزایش انرژی فیزیکی با تصحیح تغذیه و استراحت
• ایده‌هایی برای افزایش سریع عملکرد در کار و زندگی شخصی
• چگونه با تناوبی کردن روز کاری بیشترین عملکرد را داشته باشیم؟

باارزش‌ترین کاری که می‌توانید در حق خودتان و کارمندان‌تان انجام دهید آن است که با روش‌های افزایش عملکرد آشنا شوید و آنها را به‌کار گیرید.

کتاب «شکستن مرزهای عملکرد» برای کسانی نوشته شده که می‌خواهند دستاوردهای بسیار زیادی داشته باشند و برایشان نتایج مهم هستند، نه سعی و تلاش بیهوده.

این کتاب 128 صفحه‌ای راهکارهایی بسیار کاربردی و ساده‌ای ارائه می‌دهد تا در هر روز کارهای بسیار 
بیشتری انجام دهید.

 

سرفصل مطالب کتاب
مقدمه: ……………………………………………………………………………………..6 
فصل 1: رازهای افزایش عملکرد شخصی…………………………………………9 
فصل 2: شارژ انرژی فیزیکی…………………………………………………………33 
فصل 3: شارژ انرژی احساسی……………………………………………………..49 
فصل 4:  شارژ انرژی فکری…………………………………………………………..67 
فصل 5: شارژ روحیه……………………………………………………………………83 
فصل 6: ساخت عادت‌های عمیق……………………………………………………93 
فصل 7: مدیریت زمان………………………………………………………………….105 
فصل 8: افزایش بیشتر عملکرد…………………………………………………….119

 

 

6. قورباغه را ببوس! 2012 – برایان تریسی
12 روش خارق‌العاده برای رهایی از افکار منفی و تبدیل آنها به افکار مثبت

بعد از کتاب جنجالی و پرفروش «قورباغه را بخور» برایان تریسی کتاب جدیدی عرضه کرده که  به داشتن زندگی شاد و کنار گذاشتن احساسات منفی می‌پردازد.


چگونه برخی از ترس‌ها ما را از پیشرفت‌های بزرگ باز می‌دارد؟

چگونه عصبانیت را کنار بگذاریم؟

روش فراموش کردن خاطرات و اتفاقات تلخ زندگی

هفت کلید برای داشتن شخصیت مثبت و زندگی شاد

چگونه افکار و احساسات خود را تغییر دهیم و معمولا شاد و پرانگیزه باشیم؟

چگونه اطرافیان خود را که ما را ناراحت کرده‌اند ببخشیم؟

 

نظر معروف‌ترین نویسندگان جهان درباره کتاب «قورباغه را ببوس!»:

این کتاب نشان می‌دهد چگونه احساسات منفی را کنار بگذاریم، در هر شرایطی خوشبین باشیم و عملکرد بالایی داشته باشیم.
جک کنفیلد نویسنده کتاب مبانی موفقیت
این کتاب برای کسانی است که واقعا می‌خواهند محدودیت‌ها را کنار بگذارند و زندگی رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنند.
جان اساراف نویسنده و مشاور جهانی کارآفرینی
این کتاب خارق‌العاده و سازنده نشان می‌دهد چگونه به فرد کاملا خوشبین و مثبتی تبدیل شویم.
هاروی مک‌کی نویسنده کتاب شنا با کوسه‌ها

 

فهرست مطالب کتاب
مقدمه نویسنده
فصل 1: هفت حقیقت درباره شما
فصل 2: شاهزاده خوش‌قیافه خود را تصور کنید
فصل 3: به چهره قورباغه‌تان خیره شوید 
فصل 4:  برکه قورباغه‌هاي زشت را تمیز كنيد
فصل 5: مرداب را خشک کنید
فصل 6: آب برکه را عوض کنید
فصل 7: در جستجوی زیبایی در قورباغه‌ها باشید
فصل 8: با اطمینان به‌جلو بجهید
فصل 9: با قورباغه‌های زشت خداحافظی کنید
فصل 10: از قورباغه خود توقع بهترین‌ها را داشته باشید
فصل 11: قورباغه‌های دردناک را فراموش کنید
فصل 12: هفت کلید برای داشتن شخصیت مثبت

 

 

 

7. ساخت کسب‌و‌کار فوق‌العاد 2011 – برایان تریسی

 

 کتاب جدید برایان تریسی کسب و کار شما را متحول خواهد ساخت! 

این کتاب نشان می‌دهد چگونه مشتریان را جذب کنید، کاری کنید دوباره سراغ شما بیایند و دوستان خود را نیز به شما معرفی کنند!  

همچنین، به شما می‌گوید چگونه با تمرکز بر زمان، پول و منابع خود، سودمندترین خدمات، محصولات و فعالیت‌ها را ارائه دهید.

این کتاب نتیجه هزاران ساعت تحقیق در کسب‌و‌کارهای مختلف و فرهنگ‌های گوناگون است. نتیجه این پروژه پژوهشی گسترده، رسیدن به 7 اصل مهم در کسب‌وکار است که تمامی شرکت‌های موفق جهان از آن برخوردارند. اگر کسب‌و‌کارتان با مشکل مواجه است، احتمالا تمامی این اصول را در کسب‌و‌کار خود بکار نمی‌برید.
هرکدام از این هفت اصل مهم و باارزش کسب‌و‌کار، در یکی از فصل‌های این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرند.

این کتاب با مجوز رسمی برایان تریسی ترجمه و منتشر شده است.

 

فهرست مطالب کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده!

• به رهبر فوق العاده ای تبدیل شوید
• طرح کسب و کار فوق العاده ای بسازید
• افراد فوق العاده ای دور خود جمع کنید
• محصول یا خدمت فوق العاده ای ارائه کنید
• برنامه بازاریابی فوق العاده ای طراحی کنید
• فرآیند فروش فوق العاده ای داشته باشید
• تجربه فوق العاده ای برای مشتریان خلق کنید
• زندگی فوق العاده ای بسازید!

 

 

 

8. بازاریابی عصبی
21 روش‌ بازاریابی عصبی برای ترغیب مشتری به خرید

چگونه از روش‌های بازاریابی عصبی مانند اثر تقدم، اثر نظاره‌گر، نردبان تصور، قیمت مرجع و … برای افزایش فروش استفاده کنیم؟

این کتاب به بازاریابان، مدیران و کارآفرینان کمک می‌کند از روش‌های بازاریابی عصبی برای افزایش فروش و موفقیت بیشتر استفاده کنند.

 

فصل 1: ورود به مغز مشتری و برملا شدن راز
هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیام‌های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است که باعث کاهش بودجه بازاریابی و تبلیغات می‌شود.

بازاریابی عصبی در کسب‌و‌کارهای کوچک
واژه بازاریابی عصبی بسیار علمی و پیچیده به نظر می‌رسد. همچنین اغلب کتاب‌ها و مقالات به کاربرد بازاریابی عصبی در شرکت‌های بسیار بزرگ و برندهای معروف می‌پردازند. ولی اغلب ایده‌های بازاریابی عصبی در کسب‌و‌کارهای کوچک قابل استفاده است. برخی از آن‌ها بسیار ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. این کتاب دقیقا برای صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک با بودجه محدود نوشته شده است. البته واضح است که شرکت‌ها و برندهای بزرگ نیز می‌توانند از این مطالب استفاده کنند.

تناقض گفته‌های مشتریان با خریدهای آنان
آقای مالکولم گلادول در کتاب معروفش با نام «نقطه واژگونی» به این پدیده می‌پردازد. او توضیح می‌دهد که افراد مختلف هنگام ورود به کافی‌شاپ در یک نظرسنجی شرکت کردند تا مشخصات قهوه مورد علاقه‌شان را توضیح دهند. اغلب افرادی که در نظرسنجی اعلام کرده بودند به قهوه تلخ و غلیظ علاقه دارند، بعد از چند دقیقه در همان کافی‌شاپ به قهوه خود چند قاشق شکر اضافه می‌کردند! بنابراین همیشه نمی‌توان به گفته‌های مشتریان اعتماد کرد. گاهی آن‌ها در مورد محصول نظراتی می‌دهند که با خریدهای خودشان تناقض دارد.

 

ورود به مغز انسان و برملا شدن راز
اگر مشتریان نیازهای واقعی خود را بر زبان نمی‌آورند و همواره نمی‌توان به گفته‌های آنان اعتماد کرد، پس راه‌حل چیست؟ در سال‌های اخیر دستگاه‌هایی با نام‌های EEG ،fMRI و … ساخته شده که انواع کوچک و قابل‌حملی دارد که بر سر انسان نصب می‌شود و می‌تواند از مغز انسان عکس بگیرد. این دستگاه‌ها دریچه‌ای برای ورود به مغز انسان و برملا کردن رازهای خرید باز کرده‌اند. 

تصمیمات خرید
اما سؤال بسیار کلیدی آن است که تصمیمات خرید توسط کدام قسمت مغز انجام می‌شود؟ نکته مهمی که در بازاریابی سنتی به آن توجهی نمی‌شود این است که تصمیمات خرید ما اغلب با مغز قدیم انجام می‌شود! تا به حال بازاریابان فکر می‌کردند تمامی خریدها با بخش منطقی مغزمان انجام می‌شود. البته همیشه در طول تاریخ بازاریابان می‌دانستند که احساسات بر تصمیمات خرید تاثیر دارد. ولی اکنون مشخص شده است که تاثیرگذاری بخش احساسی و مغز قدیم بسیار فراتر از آن چیزی است که تصور می‌کردیم.خانم لِزلی هارت در کتاب «مغز چگونه کار می‌کند» توضیح می‌دهد که «شواهد نشان می‌دهد مغز قدیم قسمتی است که تعیین می‌کند ‌کدام بخش اطلاعات دریافتی، برای پردازش به مغز جدید مخابره شود و کدام تصمیمات تایید شود یا رد شود».پس اگر با عملکرد «مغز قدیم» بیشتر آشنا شویم می‌توانیم عملیات بازاریابی تاثیرگذارتری طراحی کنیم.

فصل 2: ورود به دنیای مغز قدیم
در فصل دوم شش نکته کلیدی درباره مغز قدیم بررسی می‌شود:

1. مغز قدیم با احساسات ترغیب می‌شود!
2. معیار تصمیمات مغز قدیم افزایش سود و کاهش زیان است!
3. مغز قدیم با تصاویر ارتباط برقرار می‌کند!
4. مغز قدیم تحت تاثیر آغاز و پایان است.
5. فقط موارد ملموس درک می‌شوند.
6. مغز قدیم تضاد را درک می‌کند.



فصل 3: مکالمه با مغز قدیم
در فصل سوم خواهید آموخت که چگونه مطالبی بگویید یا بنویسید که باعث جلب توجه مغز قدیم شود. مکالمه با مغز قدیم یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که باید به عنوان بازاریاب داشته باشید.

 

فصل 4: بازاریابی 5 بعدی
اغلب عملیات بازاریابی دو بعدی است یعنی فقط از بینایی و شنوایی استفاده می‌شود. شاید بتوان عملیات بازاریابی طراحی کرد که بر 5 حس مخاطب تاثیر بگذارد

 


فصل 5: مدل مشتری در بازاریابی عصبی
در این فصل به ارائه مدلی می‌پردازیم که از دیدگاه بازاریابی عصبی به تشریح مشتری و رفتار خرید او می‌پردازد. قبل از پرداختن به این موضوع  مدل سنتی را بررسی می‌کنیم و سپس تفاوت مدل جدید را با آن می‌بینیم.

فصل 6: تاثیر دیگران در تصمیمات
آزمایش «اثر نظاره‌گر» بیان می‌کند که رفتار فرد وقتی می‌داند افرادی او را نظاره می‌کنند فرق می‌کند. در واقع نظاره‌گر‌ها بر واکنش ما اثر می‌گذارند و اگر آنها نباشند شاید رفتار ما متفاوت باشد.

اثر نظاره‌گر و خریدشاید این موضوع را قبول نکنیم ولی تصمیمات خرید ما به شدت تحت تاثیر دیگران است. ما هر سال در نمایشگاه‌های مختلف شرکت می‌کنیم و محصولات آموزشی در زمینه مدیریت عرضه می‌کنیم. گاهی در نمایشگاه‌ها فردی به غرفه مدیرسبز مراجعه می‌کند و محصولی را در دست گرفته شروع به خواندن مطالب روی جعبه می‌کند. چند نفر دیگر نیز دقیقا همان کار را انجام می‌دهند. تمام آنها در مرحله تصمیم گیری خرید هستند و درباره خرید آن محصول مردد هستند. معمولا وقتی یکی از آنها اقدام کرده و محصول را خریداری می‌کند این شجاعت به دیگران نیز منتقل می‌شود و آنها نیز همان محصول را می‌خرند. حالت عکس آن نیز صادق است. وقتی اولین نفر محصول را سر جایش گذاشته و به راهش ادامه می‌دهد، دیگران هم همین واکنش را نشان می‌دهند!

در فصل هفتم 21 ترفند بازاریابی عصبی مورد بررسی قرار می‌گیرد:

1. ارائه گزینه‌های مناسب

2. درخواست‌های کوچک

3. کاهش نقاط درد

4. توجیه قیمت

5. استفاده از اعداد و ارقام در بازاریابی

6. استفاده از داستان

7. انتخاب هوشمندانه عکس‌ها

8. نام‌گذاری مناسب محصولات

9.  استفاده از صفت‌های مناسب

10. نکاتی درباره فروش حضوری

11. افزودن گزینه‌های نامعقول

12. ترتیب ارائه محصولات

13. عمل متقابل

14. کاهش پشیمانی پس از خرید

15. تبدیل اعتراضات به درآمد

16. اثر تجمعی در رضایت و نارضایتی مشتری

17. بازاریابی عصبی در طراحی محصولات

18. تسهیل اولین خرید

19. نفع سریع و لحظه‌ای

20. استفاده از واژه‌های اثرگذار

21. کمیابی

 

 

 

 

خرید پستی و پرداخت وجه هنگام دریافت محصول

 

 

خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین با کارت بانکی