محصول / فیلم کارگاه: بازاریابی عصبی در وب
فیلم کارگاه
بازاریابی عصبی در وب
چگونه بازدیدکنندگان بیشتری را به خریدار تبدیل کنیم؟
روش نوشتن متنهای تاثیرگذار به کمک بازاریابی عصبی
آنچه در این دوره میآموزیم
1. اثر نظارهگر و تغییر رفتار افراد با قرار گرفتن در جمع
2. تئوری میهانیای که به آن دعوت نشدهایم و عاملی که افراد را ترغیب به عضویت در فیسبوک میکند
3. کاربردی تئوری عمل متقابل در سایت برای افزایش خرید
4. ایده تغییر نقاب افراد در سایت
5. مدل کامل بازاریابی عصبی برای استفاده در وب
و دهها مطلب جدید و عجیب دیگر…
در این فیلم به کاربرد ایدههای بازاریابی عصبی در وبسایت میپردازیم.
با تهیه این محصول موارد زیر را دریافت میکنید:
این فیلم کارگاهی است که توسط شرکت مدیرسبز برگزار شد. هیچ مطلبی از فیلم حذف نشده است. فقط سوالات شخصی برخی افراد حذف شده است. مدت این فیلم 3 ساعت است و با فرمت MP4 ارائه شده است. اغلب برنامههای پخش فیلم و دستگاههای جدید پخش DVD میتوانند فایل را نمایش دهند. البته نرمافزار VLC نیز در دیویدی قرار داده شده که در صوزت لزوم میتوانید آن را نصب کنید.
صوت کارگاه نیز به صورت MP3 به شما داده میشود تا با تلفن همراه خود یا ضبط اتومبیل از آن استفاده کنید. زمان رفت و آمد خود را به زمان یادگیری و پیشرفت تبدیل کنید. توصیه میشود پس از آنکه فیلم را یکبار دیدید به صوت آن چندین بار گوش دهید و مطمئن باشید به مطالب جدیدی برخورد میکنید که در دفعات قبل به آن توجه نکردهاید.
پاورپوینت کارگاه میتواند کمک کند تا در مواردی که مطالب در فیلم واضح نیست از فایل پاورپوینت استفاده کنید.
خرید پستی و پرداخت وجه هنگام دریافت محصول
خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین با کارت بانکی
خرید اینترنتی 4 فیلم باهم و پرداخت آنلاین با کارت بانکی
نظرات برخی از شرکتکنندگان قبلی بدون کوچکترین تغییر
آقای م. محمدی
کارگاه به نظر من مفید و کاربردی بود. امیدوارم بتوانم به کمک این کارگاه و اطلاعات به دست آمده، تغییری دلخواه ایجاد کنم. در نهایت از زحمات شما بسیار سپاسگزارم.
آقای ن. ربیعی
کارگاه بازاریابی عصبی در وب یکی از کارگاههای آموزشی مدیر سبز بود که نکات بسیار زیادی برای من داشت. پیاده کردن تمام این نکات در وبسایت مستلزم فکر و زمان زیادی است. اما پیادهسازی دقیق آنها میتواند فروش و درآمد وبسایت را تا 4 برابر افزایش دهید. تجربهای که با دیگر آموزشهای مدیر سبز داشتهام و آنها را به کار بردهام، به من نشان میدهد که پیادهسازی آنها عملا موجب افزایش درآمد سایت میشود.
آقای ا. حسینی
طبق معمول همیشه فکر می کردم دیگر همه چیز را بلدم و یاد گرفتهام اما باز هم در کارگاههای بازاریابی کیش و مات شدهام و متوجه شدهام خیلی چیزها را علی رغم مطالعهی زیاد و شرکت در کارگاههای قبلی، هنوز یاد نگرفتهام. مطالب کاملا جدید و به روز بود.
آقای ع. کریمخانی
با اینکه به صورت ویژه دعوت شده بودم و شگفتزده شده بودم، مطالب کارگاه دو برابر مرا گفت زده کرد. خیلی تشکر میکنم.
آقای ف. پارسایی
بسیار عالی بود. با وجود افرادی مانند شما امیدوارم تجارت الکترونیک به معنای واقعی در ایران راهاندازی گردد.
آقای م. مرادی
به اعتقاد من مطالب جدیدی ارائه شد و در کار من که مدیریت سایت و تهیه متن و مطلب میباشد، نکاتی مطرح گردید که تا بهحال جایی نخوانده بودم. امید آنکه بتوانم در پیشبرد کارهایم بهتر استفاده کنم.
آقای ب. موسوی
عالی بود. بسیار کاربردی و جذاب بود. به نظرم به طور کامل در کسبوکار من قابل اجرا است.
آقای ا. موسوی
کارگاه بسیار خوبی بود. مواردی که در کار ما به شخص باید رعایت میشد مطرح گردید. به نظر من با اجرای این موارد میتوان در کسب و کار اینترنتی پیشرفت کرد.
سرکار خانم گ. امین
بسیار خوب و مفید بود ولی بهتر بود به 4 اسلاید آخر بیشتر بها داده میشد.
آقای ع. صابریان
کارگاه بسیار عالی و خوبی بود اما با توجه به گسترده بودن حوزهی بازاریابی عصبی در وب، میتوان به صورت جزئیتر و تخصصیتر برای انواع مختلف کسبوکارهای تحت وب برگزار گردد.
آقای م. گلآقایی
در مجموع کارگاه خوبی بود و من از مطالب استفاده کردم. پیش از شرکت در این کارگاه از ثبتنام خودم پشیمان شدم چرا که فکر میکردم مطالبی که ارائه شد ممکن است با مطالب همایش بازاریابی عصبی یکسان باشد، چون دیدم پشت تلفن بعضی از همکاران شما از لفظ کارگاه استفاده نمیکردند.
آقای ی. دارابی
با عرض سلام و خسته نباشید به تیم پر تلاش مدیر سبز به ویژه جناب آقای بقوسیان که ارادت ویژه نسبت به ایشان دارم. از اینکه در این کارگاه شرکت کردم بسیار خوشحالم و توانستم اطلاعات جدید و دست اولی به دست آورم. امیدوارم که بتوانم با پشتکار این مطالب را در وب سایت خودم به اجرا درآورم و باید اذعان کنم که بیشتر مطالبی که در زمینهی بازاریابی اینترنتی و وب سایت آموختهام، همهی آنها از مدیر سبز بوده است. با تشکر
آقای ف. طاهری
بسیار، بسیار، بسیار عالی. مخصوصا قسمت 9 اسلاید که بسیار حیرتآور بودند. امیدوارم خروجی سایت نیکآموز، screanshaot حساب بانکی من را برای سال بعد برنده کند.
آقای ح. فلاحی
اینبار هم همانند کارگاههای گذشته مطالب خوبی ارئه شد که به سرعت ذهن را به سمت عملیاتی کردن پروژهها راهنمایی میکرد.
آقای م. شرکتبزازان
این کارگاه برای خرید مشتریان جدید خوب بود. کارگاهی جهت فروش به مشتریان قدیم برگزار شود.
آقای ع. ملکی
مثل همیشه عالی بود. قطعا تا اسفند طرح عملیاتی شدهی تمام آن چه تا به حال از مدیر سبز آموختهام را در سایت اولم، منعکس و برایتان ارسال میکنم. سایت از نیمهی دوم بهمن در دسترس قرار خواهد گرفت.
خانم ل. حاتم طهرانی
کارگاه خوبی بود. بسیار بهرهمند شدم.
آقای ب. مبینی
مثل همیشه خوب بود و مواردی که برای محصولات ما مناسب است را حتما به تدریج تا 2 هفته آینده استفاده میکنیم و نتایج را به اطلاع شما میرسانیم. باتشکر
آقای م. موسوی
بسیار خوب بود. برای هر کارگاه کتابهای مکمل معرفی شود.
آقای ح. مبینی
اطلاعات خیلی جدید بودند و در صورت استفاده مطمئنا مفید خواهد بود.
آقای ش. مشایخ
یکی از بهترین کارگاههایی بود که من در آن حضور داشتم. امیدوارم به همین صورت این کار ادامه پیدا کند.
آقای م. بهرامپور
مثل همیشه عالی بود اما کافی نبود. ماشین هم بهم ندادید!
آقای س. محمدی
به نظرم خوب بود و کلی ایده برای سایت خود گرفتم.
آقای م. مقامی
کارگاه خوبی بود اما به نظرم محرکهای احساسی و انگیزاننده کم بود. همانطور که انتظار داشتم مطالب کارگاه با مطالب همایش بازاریابی عصبی که قبلا برگزار شده بود، تفاوت داشت.
برای اطلاعات بیشتر لطفا با خانم جوزی با شماره 88308732 تماس بگیرید.