ضعف بزرگ در معرفی پروژه‌های ملی به سرمایه‌گذاران

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت:‌ زمینه‌های فعالیت اقتصادی در ایران به واسطه موقعیت استراتژیک و امکان تولیدات صادراتگرا و پوشش بازار پیرامونی،‌ وجود دارد و این زمینه‌ها تنها باید به درستی به سرمایه‌گذاران معرفی شود.

نوشته ضعف بزرگ در معرفی پروژه‌های ملی به سرمایه‌گذاران اولین بار در پایگاه خبری مدیریت پروژه پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
پایگاه خبری مدیریت پروژه